FAQ
Stal se průser a potřebuju řešit reklamaci
I my občas děláme chyby. Vždycky se snažíme, aby všechno bylo ťip ťop, ale občas to prostě nevyjde. Pokud ti dorazilo špatné zboží, nebo ti část tvé objednávky nedorazila, zavolej, nebo napiš na naši super podporu. Na stránce kontakt máš všechny údaje a jsme ti plně k dispozici pro řešení veškerých komplikací.
Jsem nedočkavec a chci objednávku co nejdřív
Včera bylo pozdě a potřebuješ BeMen věci ideálně hned? Pokud nejsi poblíž Jablonce nad Nisou, aby ses mohl stavit do naší laboratoře, doporučujeme ti následující postup. Objednávku dokončit, zaplatit online kartou a vyber GLS, nebo PPL, do poznámky k objednávce nám napiš HOŘÍ a naši kolegové Láďa a Lucka na skladě budou makat ostošest, aby tvoji objednávku hned expedovali a předali dopravci.
Nejsem kamarád s online platbou a něco se pokazilo
Občas při platbě objednávky dojde k problému, ať poskytovatelem platební karty, nebo tím, že jsi zapomněl svoji platbu schválit v mobilní aplikaci, i to se stává. Nemusíš však dělat hned dalších dvacet objednávek. Stačí nám zavolat a my to pořešíme.
Můj BeMen mi došel a potřebuji poslat balíček do zahraničí
Balíčky aktuálně posíláme na Česko a Slovensko. Pokud svůj balíček potřebuješ poslat do zahraničí kontaktuj nás a zkusíme to nějak vymyslet.